Magazine
Contact
Home
Faber Group neemt Exposize over
De Amsterdamse Faber Group neemt grootformaat-printbedrijf Exposize over. Door deze strategische overname ontstaat een combinatie met een groot aantal disciplines op het gebied van binnen- en buitenreclame.
 

De overname van Exposize, specialist in winkelaankleding, standbouw en interieurdesign, is een belangrijke volgende stap in de nieuwe koers van de Faber Group. In dat kader werd eind vorig jaar ook al Imaba Visual Experience overgenomen. Die nieuwe koers voorziet dat Faber zich de komende jaren ontwikkelt van vlaggenexpert naar een internationaal opererende onderneming met een uniek totaalassortiment gericht op branding en zichtbaarheid van bedrijven, winkels, evenementen en steden.
 
Martin Koppelaar, CEO Faber Group: “Exposize is een jong bedrijf dat de afgelopen jaren in staat is geweest om hard te groeien. Dat kan alleen als je telkens weer de verwachtingen van je klanten overtreft. Dat sluit goed aan bij onze toekomstvisie.”
 
Exposize koestert al langer de wens om de groei van de afgelopen jaren ook in het buitenland voort te zetten. De internationaal opererende Faber Group biedt een uitstekend platform om die groeiambities waar te kunnen maken. Oprichter en huidig eigenaar Eric Verkerk blijft aan het bedrijf verbonden en treedt tevens toe tot de directie van Faber Group.
 
Door de aankoop van Exposize groeit de Faber Group in 2015 naar € 50 miljoen omzet en 450 medewerkers. De financiering van de overname werd mogelijk gemaakt door huisbankier ABN Amro.


 

2015-06-05
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV