Magazine
Contact
Home
Moteo en Van Straaten gaan strategische samenwerking aan
Van Straaten, specialist op het gebied van innovatieve visuele communicatie, en Moteo Group, importeur van brom- en snorfietsen, zijn een strategische samenwerking aangegaan. Binnen deze samenwerking rollen de twee partijen een multi-visueel concept op de beursvloer en in het dealer-netwerk van Moteo uit. Merkbeleving voor de klant staat hierin centraal.
 

Nadat Moteo Nederland en België in 2014 voor Van Straaten koos als leverancier voor haar visuele communicatie, wordt deze relatie nu verder uitgebouwd. Het is voor Moteo belangrijk dat haar producten opvallen in drukke showrooms waar verschillende merken op de vierkante meter elkaar beconcurreren om de aandacht van de bezoeker. Emotie en merkbeleving spelen een belangrijke rol in de aankoopbeslissing van een brom- of snorfiets.
 

Display-concept

Deze emotie of merkbeleving is door Van Straaten en Moteo uitgewerkt in een display-concept. Dit concept bevat visuele uitingen op beursstands en in het dealernetwerk:
 
Slim Frames - geven diepte aan een beursstand en creëren een eigen sfeer rond een product. Ze zijn duurzaam en lichtgewicht.
Custom made displays – geleverd voor de Autosalon Brussel voor de juiste presentatie van productbladen op de juiste plek
Wandframes Decoprosol – Indoor banners
Vloervinyl – gebruikt om eilandjes op de stand te creëren rondom specifieke producten
Beursstands – Van Straaten verzorgt de gehele beursstand voor Moteo
POS-materiaal – point-of-sale materialenvoor de 300 verkooppunten van Moteo 

Katinka Plagge, marketing manager van Moteo Nederland: “Een potentiële klant in de emotie raken vereist een doordachte visuele aanpak. Van Straaten begrijpt dit en laat geen mogelijkheid onbenut om met vernieuwende elementen de beleving van de klant naar een hoger niveau te brengen. Van Straaten benadert communicatie als een geïntegreerd project in plaats van met een paar losse producten” 
 
Niels van Straaten, directeur van Van Straaten: “De opdracht bij Moteo was het bedenken van een visuele communicatie-strategie waar we juist op merkbeleving het verschil moesten maken en op het punt waar de potentiële klant een beslissing neemt. Wij zijn verheugd dat we met deze aanpak onze relatie verder hebben kunnen verstevigen.”  
 

2015-05-22
Beursorganisatie Pure Digital is een samenwerking aangegaan met de beurs voor de bouw- en architectuurmarkt Building Holland en BNO, de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers. Gedrieën willen zij digitale printinnovaties in interieurdecoratie en productpersonalisatie stimuleren. De beurs Pure Digital wordt van 17 tot en met 19 april in Amsterdam RAI gehouden.
 
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
 
Er komt geen Skywonder 2018. De tweede editie van de beurs voor de kleine recreatieve kleine luchtvaart stond gepland op 24 en 25 maart 2018 in Kortrijk Xpo. Vooral praktische belemmeringen en de hoge kosten om vliegtuigen in de beurshallen te krijgen, speelden de organisatie parten.
 
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV