Magazine
Contact
Home
Jeroen Jongenelen International Sales Director Faber Audiovisuals
Faber Audiovisuals, verhuurbedrijf van LED screens en producent van audiovisuele producties, heeft Jeroen Jongenelen aangetrokken als International Sales Director. Hiervoor was hij Managing Director bij Creative Technology Holland.
 

“Jeroen brengt meer dan 20 jaar sales ervaring in de audiovisuele business mee“ zegt Cees Jan Faber, CEO van Faber Audiovisuals. “Ik ben er van overtuigd dat zijn diepgaande kennis van de markt, gecombineerd met zijn passie voor het vak een positieve impuls zullen genereren voor onze internationale groei. “

Jeroen Jongenelen: “Ik ben verheugd om deel uit te maken van de Faber organisatie en een rol te kunnen spelen in de verdere uitrol van de internationale expansieplannen. Ik kijk er naar uit om te gaan samenwerken met dit gedreven team van professionals.”
Als International Sales Director zal Jeroen ook het huidige managementteam gaan versterken en verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en uitvoer van de internationale marktontwikkeling en sales. Vanuit het kantoor in Nederland zal hij de afzonderlijke buitenlandse sales teams coördineren om gezamenlijk de mogelijkheden te inventariseren voor groei buiten Nederland. Jeroen zal nauwe contacten onderhouden met bestaande en potentiele buitenlandse opdrachtgevers.
 

2015-05-05
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV