Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs introduceert Beautyspot.nl live edition
De online community van de beautybranche Beautyspot.nl komt dit najaar tot leven tijdens een live edition, een inspirerende, fysieke ontmoetingsplaats waar de professional een voorsprong kan pakken. In het gedeelte Beauty2Inspire staat inspiratie opdoen, demonstraties met specifieke thema’s, netwerken en uitwisseling van kennis centraal. In het Beauty2Shop deel is alle ruimte om aankopen te doen in een stijlvolle omgeving. De Beautyspot.nl live edition vindt plaats op zaterdag 12 en zondag 13 september 2015 in de Jaarbeurs in Utrecht.
 

“Het nieuwe concept ligt in lijn met Beautyspot.nl, het online platform van Jaarbeurs voor de beautybranche”, aldus Audrey Wilschut, Brand Manager bij Jaarbeurs. We hebben gekeken naar ontwikkelingen in de markt en naar de wensen van beautyprofessionals en leveranciers. Door twee Jaarbeurskrachten te bundelen - Beautyspot.nl als online en de Jaarbeurs als fysieke ontmoetingsplaats – kunnen we een allesomvattend concept neerzetten. De Beautyspot.nl live edition biedt een podium voor de hele professionele beautybranche in een omgeving die zich kenmerkt door stijlvolle, zakelijke elementen en een hoge mate van hospitality.”
 

Beauty Salon dimensions vervallen

Met dit nieuwe concept sluit Jaarbeurs aan bij de wens van de beautyprofessional die naar de toekomst kijkt. Een professional die 365 dagen per jaar, 24/7 in contact wil zijn met leveranciers en daarnaast ook een fysiek platform wenst. Beauty Salon dimensions voldeed niet meer aan die wensen en komt in zijn geheel te vervallen.
 

Scheiding tussen twee delen

Het meest in het oog springend, is de scheiding tussen twee delen: Beauty2Inspire en Beauty2Shop. De beautyprofessional wil live demonstraties zien, leveranciers ontmoeten en geïnspireerd worden. Dat is allemaal te vinden onder de noemer Beauty2Inspire. Ook zijn er eyecatchers zoals de Beauty Boulevard, een ruim tien meter lang, spierwit podium waar dagelijks de nieuwste behandelingen gegeven worden. Hier vindt de professional in twee theaters de Beauty Academy waar bekende sprekers uit de branche de bezoekers verrassen met presentaties die stuk voor stuk aansluiten op de actualiteit. In een speciale Beauty VIP-lounge vinden geregisseerde ontmoetingen plaats. Alles is erop gericht om de beautyprofessional op een hoogwaardig niveau te inspireren en informeren.

Voor het Beauty2Shop deel is een duidelijke keuze gemaakt. 94 procent van de professionals heeft aangegeven regelmatig aankopen te doen op de beurs. Vandaar dat verkoop zeker een rol speelt, maar nu in een apart deel. 



2015-05-08
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Intertraffic, de vakbeurs voor de mondiale verkeerssector georganiseerd door RAI Amsterdam, breidt uit naar Indonesië met Intertraffic Indonesia 2018. Het evenement richt zich op de nieuwste verkeers- en mobiliteitsoplossingen voor de verschillende verkeersproblemen die zich in het land voordoen. Intertraffic Indonesia 2018 vindt plaats van 31 oktober tot 2 november 2018 gelijktijdig met de Indonesia Infrastructure Week (IIW), Konstruksi Indonesia en The Big 5 Construct Indonesia.
 
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV