Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs introduceert Beautyspot.nl live edition
De online community van de beautybranche Beautyspot.nl komt dit najaar tot leven tijdens een live edition, een inspirerende, fysieke ontmoetingsplaats waar de professional een voorsprong kan pakken. In het gedeelte Beauty2Inspire staat inspiratie opdoen, demonstraties met specifieke thema’s, netwerken en uitwisseling van kennis centraal. In het Beauty2Shop deel is alle ruimte om aankopen te doen in een stijlvolle omgeving. De Beautyspot.nl live edition vindt plaats op zaterdag 12 en zondag 13 september 2015 in de Jaarbeurs in Utrecht.
 

“Het nieuwe concept ligt in lijn met Beautyspot.nl, het online platform van Jaarbeurs voor de beautybranche”, aldus Audrey Wilschut, Brand Manager bij Jaarbeurs. We hebben gekeken naar ontwikkelingen in de markt en naar de wensen van beautyprofessionals en leveranciers. Door twee Jaarbeurskrachten te bundelen - Beautyspot.nl als online en de Jaarbeurs als fysieke ontmoetingsplaats – kunnen we een allesomvattend concept neerzetten. De Beautyspot.nl live edition biedt een podium voor de hele professionele beautybranche in een omgeving die zich kenmerkt door stijlvolle, zakelijke elementen en een hoge mate van hospitality.”
 

Beauty Salon dimensions vervallen

Met dit nieuwe concept sluit Jaarbeurs aan bij de wens van de beautyprofessional die naar de toekomst kijkt. Een professional die 365 dagen per jaar, 24/7 in contact wil zijn met leveranciers en daarnaast ook een fysiek platform wenst. Beauty Salon dimensions voldeed niet meer aan die wensen en komt in zijn geheel te vervallen.
 

Scheiding tussen twee delen

Het meest in het oog springend, is de scheiding tussen twee delen: Beauty2Inspire en Beauty2Shop. De beautyprofessional wil live demonstraties zien, leveranciers ontmoeten en geïnspireerd worden. Dat is allemaal te vinden onder de noemer Beauty2Inspire. Ook zijn er eyecatchers zoals de Beauty Boulevard, een ruim tien meter lang, spierwit podium waar dagelijks de nieuwste behandelingen gegeven worden. Hier vindt de professional in twee theaters de Beauty Academy waar bekende sprekers uit de branche de bezoekers verrassen met presentaties die stuk voor stuk aansluiten op de actualiteit. In een speciale Beauty VIP-lounge vinden geregisseerde ontmoetingen plaats. Alles is erop gericht om de beautyprofessional op een hoogwaardig niveau te inspireren en informeren.

Voor het Beauty2Shop deel is een duidelijke keuze gemaakt. 94 procent van de professionals heeft aangegeven regelmatig aankopen te doen op de beurs. Vandaar dat verkoop zeker een rol speelt, maar nu in een apart deel. 



2015-05-08
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV