Magazine
Contact
Home
Nieuwe vakbeurs Sales Summit
Sales Summit is een nieuwe vakbeurs waarbij de focus volledig op sales ligt. Beursorganisator OGZ meent hiermee een grote doelgroep te bedienen. De eerste editie van de salesvakbeurs vindt plaats op 21 en 22 april 2016 in Jaarbeurs Utrecht.
 

Met het organiseren van de Sales Summit creëert beursorganisator OGZ een podium voor het vak sales en degenen die het vak uitoefenen. Han Bosman, directeur van OGZ: “Een grote uitdaging voor bedrijven is het behoud van een kwaliteitsvol sales-team dat goed presteert. Als sales-beoefenaar is het van groot belang om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen binnen het vakgebied sales. En de vakbeurs Sales Summit speelt hierop in door vraag en aanbod bijeen te brengen.”
 
De bezoekersdoelgroep van de Sales Summit houdt zich bezig met sales en/of sales-activiteiten. Onder de bezoekers vallen bijvoorbeeld CEO’s, Sales Managers, Managing Directors, salesprofessionals, ZZP-ers en werkzoekenden voor een sales-functie.
 
De beursvloer van de Sales Summit is onderverdeeld in vier onderdelen, te weten: Sales Support, Werving & Selectie, Business Dating Area en Lezingen & Workshops. De onderdelen Sales Support en Werving & Selectie brengen vraag en aanbod bijeen. Bij de Business Dating Area vinden vele speed-date sessies plaats tussen bezoekers en exposanten van de Sales Summit. En op de beursvloer worden verschillende zalen gebouwd waar workshops en lezingen plaatsvinden om kennis en informatie te delen met de bezoekers.
 
De Sales Summit wordt ondersteund door een uitgebreide promotie campagne die mede wordt uitgevoerd door de Telegraaf Media Groep. Voor deze campagne worden de on- en offline kanalen van de TMG ingezet om de Sales Summit maximaal onder de aandacht te brengen.

 

2015-05-04
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV