Magazine
Contact
Home
14.000 m2 printwerk voor de AutoRAI
Het tandem M2 Printing/Exposize produceerde al het printwerk voor de AutoRAI 2015, in totaal 14.000 m2. Een unieke samenwerking, aangezien de printbedrijven directe concurrenten zijn.
 

M2 Printing ontving de aanvraag voor het printwerk in opdracht van Kubik, die voor de AutoRAI het nieuwe concept ontwikkelde en verantwoordelijk was voor de totale realisatie. Er waren ruim 500 grootformaat prints nodig: de looppaden, scheidingswanden van stands, bergingsruimtes en zuilen werden allen voorzien van full colour afbeeldingen.



Gezien de grootte van het project en de enorme tijdsdruk ging het grootformaat printbedrijf een samenwerking aan met Exposize. Sander Muller van M2 Printing: “Bij zo’n groot project komt altijd veel meer kijken dan alleen het printen; zoals het niet op tijd aanleveren van bestanden, bestanden die last minute gewijzigd worden (waardoor er enorme tijdsdruk ontstaat) en de logistieke planning en projectmanagement. Hierdoor hebben wij gezocht naar de beste oplossing voor de klant. Samen met Exposize hebben we het plan voorgelegd en de order binnengehaald.”
 
Opdrachtgever Kubik kon zich erg goed vinden in het initiatief van M2 printing en zo was de unieke samenwerking een feit. Eric Verkerk van Exposize: “Doordat Exposize en M2 Printing met hetzelfde merk printers en inkten werken, is een hoge en consistente kwaliteit gewaarborgd. De VUTEk’s en het personeel in Enkhuizen en Eindhoven draaiden de afgelopen maanden overuren, maar het resultaat mag er zijn.”
 
M2 Printing verzorgde al het projectmanagement en de communicatie naar opdrachtgever Kubik. Sander Muller: “Dit is projectmanagement op het hoogste niveau. Het handlen, het afstemmen is eigenlijk al meer werk dan het printen zelf. Je moet tot in detail kunnen doordenken hoe je het gaat organiseren.”

 

 
 

2015-04-29
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV