Magazine
Contact
Home
Slotbericht Stationery, Office & Convenience Days en @HomeEvent 2015
Van 8 tot en met 10 februari 2015 werd voor het eerst het vakevent Stationery, Office & Convenience Days gecombineerd met @HomeEvent. Het resulteerde in meer bezoekers (+11,8 procent) en bedrijven (+24,3 procent) in de Brabanthallen in ‘s-Hertogenbosch.
 

Direct bij de entree kregen de bezoekers door de ‘Experience Walk’ inzicht in de trends die spelen in de marktsegmenten, waar @HomeEvent zich op richt. “De trouwe bezoekers van de Stationery, Office & Convenience Days konden op deze manier goed kennis maken met nieuwe segmenten die ook voor hen van toegevoegde waarde kunnen zijn”, aldus Bas de Bruin van organisator Dutch Trade Events. De breedte van het aanbod als gevolg van de combinatie is door zowel deelnemers en bezoekers als verfrissend en vernieuwend ervaren.
 
Het combineren van beide events leverde voor deelnemers de mogelijkheden op om nieuwe doelgroepen te ontmoeten. Afgaande op de eerste reacties van exposanten is men zeer tevreden over de hoeveelheid, de verscheidenheid en de kwaliteit van de bezoekers. Krijn ten Hove mede-organisator: “Traditionele deelnemers van de Stationery, Office & Convenience Days gaven aan zeer veel nieuwe klanten te hebben gesproken uit segmenten waar men zelf niet zo snel zou zoeken, terwijl deelnemers van @HomeEvent te maken kregen met bezoekers die men niet op andere beurzen ontmoet. Op deze manier kon het beste van beide werelden elkaar tegenkomen in ’s-Hertogenbosch. En konden beide ‘werelden’ hier naar elkaar toe groeien en tevreden naar huis gaan.”
 
De volgende editie van Stationery, Office & Convenience Days en @HomeEvent is gepland van 13 tot en met 15 september 2015 en vindt wederom plaats in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch.

 

2015-02-23
...
Op 18 en 19 november vond de 2e editie van Builty, het exclusieve innovatieplatform voor de topprofessionals in de bouw, plaats in Tour & Taxis Brussel. 740 bouwprofessionals konden elkaar ontmoeten gedurende de tweedaagse en kennis maken met de nieuwste producten van grote fabrikanten.
 
...
De 26e editie van UBM’s CPhI Worldwide gaat de boeken in met een recordresultaat van ruim 36.500 bezoekers en 2.500 exposanten. Met deze aantallen is de succesvolle beurs, die dit jaar in oktober plaatsvond van 13 tot en met 15 oktober in Madrid met de events ICSE, Innopack en PMEC, het grootste evenement voor de farma-industrie ter wereld.
 
...
Ruim 5.200 bezoekers hebben de 19e editie van  Festivak bezocht, die op 25 en 26 november plaatsvond in Jaarbeurs Utrecht. De beursvloer was volledig uitverkocht en meer dan 200 leveranciers toonden hier hun producten en/of diensten op het gebied van festivals en publieksevenementen. Een kleine 500 bezoekers het cashless betalen op de beurs uitgetest.
...
Op BouwXPO 2015 mochten 172 exposanten – goed voor een stijging van 13 procent ten opzichte van de vorige editie – in totaal 6.863 kwalitatieve bezoekers ontvangen. Het gemiddeld aantal bezoekers per dag lag daarmee 6,8 procent hogerl.
 
...
Logistica 2015 trok van 10 tot en met 13 november 19.167 bezoekers naar de Jaarbeurs in Utrecht. Iets minder dan drie jaar geleden, maar daar staat tegen over dat het aandeel vakbezoekers is gestegen ten koste van studenten. De bezoekers gaven de driejaarlijkse vakbeurs voor de logistieke sector het rapportcijfer 7,5; hoger dan de vorige editie.
 
...
In totaal trok Europort 2015 29.174 bezoekers, waarvan 22 procent afkomstig uit het buitenland. De vakbeurs voor de internationale scheepvaart vond plaats van 3 tot en met 6 november in Ahoy Rotterdam. Onder de 1.111 exposanten bevonden zich veel internationale partijen. Zo telde de beurs 15 landenpaviljoens.

 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV