Magazine
Contact
Home
Leergang Exhibition Event Management met forse korting
In maart is er wederom de kans om aan de leergang Exhibition Event Management deel te nemen en het bijbehorende certificaat te behalen. Als relatie van Expovisie krijg je 500 euro korting. Centraal in deze leergang staat het waardedenken als tegenhanger van de discussie over kosten: helder onderbouwde deelnamebeslissingen, méér rendement uit een beursdeelname, optimalisering van het beursconcept en een goed regiemodel met toeleveranciers.
 

De leergang Exhibition Event Management bestaat uit twee interactieve programmadagen:
 

Dag 1: Donderdag 05 maart 2015 | Amsterdam RAI

  • Het beproefde waardemodel als uitgangspunt
  • Zichtbaar maken van waarde door doelstellingen aan resultaat te relateren
  • Bouwstenen (waardedrijvers) voor succesvolle beursdeelname
  • Optimale samenwerking met toeleveranciers
 

Dag 2: Donderdag 19 maart 2015 | Hart van Holland

  • Kernpunten voor een succesvolle implementatie
  • Een doeltreffend concept en vormgeving
  • Geïntegreerde communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname
  • Krachtig projectmanagement
  • Gemotiveerde en getrainde standbemanning
 

Voor wie?

De leergang richt zich primair op de beursdeelnemer: Marketing- en communicatiemanagers uit het bedrijfsleven en de non-profitsector, die verantwoordelijk zijn voor beursdeelname binnen de organisatie en hier de beslissingen voor nemen. Deze managers en/of projectleiders zijn vroegtijdig bij de strategie van de beursdeelname (en het verdere traject van beursvoorbereiding, projectmanagement en evaluatie) betrokken. De leergang is ook zeker interessant voor accountmanagers, salesmanagers en marketingmanagers van beursorganisatoren, standbouwbedrijven, locaties en andere faciliterende zaken.
 

Lesmateriaal & studiebelasting

Deelnemers krijgen tijdens het programma de beschikking over het boek Een waardemodel voor beursdeelname van Ed Peelen & Karoline Wiegerink. Bij volledige aanwezigheid ontvangen de deelnemers een deelnamecertificaat. De leergang is tot stand gekomen in samenwerking met kennispartner CLC VECTA, Live Communication Research Center en communicatiepartner Expovisie.
 

Kosten

De leergang kost normaal € 1.250,- excl. BTW. Via communicatiepartner Expovisie kun je profiteren van het aanbiedingstarief van € 750,- excl. BTW. (Vul op het inschrijvingsformulier in bij Via een andere website, namelijk: www.expovisie.nl)


Meer informatie en inschrijven


 

2015-02-16
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV