Magazine
Contact
Home
Leergang Exhibition Event Management met forse korting
In maart is er wederom de kans om aan de leergang Exhibition Event Management deel te nemen en het bijbehorende certificaat te behalen. Als relatie van Expovisie krijg je 500 euro korting. Centraal in deze leergang staat het waardedenken als tegenhanger van de discussie over kosten: helder onderbouwde deelnamebeslissingen, méér rendement uit een beursdeelname, optimalisering van het beursconcept en een goed regiemodel met toeleveranciers.
 

De leergang Exhibition Event Management bestaat uit twee interactieve programmadagen:
 

Dag 1: Donderdag 05 maart 2015 | Amsterdam RAI

  • Het beproefde waardemodel als uitgangspunt
  • Zichtbaar maken van waarde door doelstellingen aan resultaat te relateren
  • Bouwstenen (waardedrijvers) voor succesvolle beursdeelname
  • Optimale samenwerking met toeleveranciers
 

Dag 2: Donderdag 19 maart 2015 | Hart van Holland

  • Kernpunten voor een succesvolle implementatie
  • Een doeltreffend concept en vormgeving
  • Geïntegreerde communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname
  • Krachtig projectmanagement
  • Gemotiveerde en getrainde standbemanning
 

Voor wie?

De leergang richt zich primair op de beursdeelnemer: Marketing- en communicatiemanagers uit het bedrijfsleven en de non-profitsector, die verantwoordelijk zijn voor beursdeelname binnen de organisatie en hier de beslissingen voor nemen. Deze managers en/of projectleiders zijn vroegtijdig bij de strategie van de beursdeelname (en het verdere traject van beursvoorbereiding, projectmanagement en evaluatie) betrokken. De leergang is ook zeker interessant voor accountmanagers, salesmanagers en marketingmanagers van beursorganisatoren, standbouwbedrijven, locaties en andere faciliterende zaken.
 

Lesmateriaal & studiebelasting

Deelnemers krijgen tijdens het programma de beschikking over het boek Een waardemodel voor beursdeelname van Ed Peelen & Karoline Wiegerink. Bij volledige aanwezigheid ontvangen de deelnemers een deelnamecertificaat. De leergang is tot stand gekomen in samenwerking met kennispartner CLC VECTA, Live Communication Research Center en communicatiepartner Expovisie.
 

Kosten

De leergang kost normaal € 1.250,- excl. BTW. Via communicatiepartner Expovisie kun je profiteren van het aanbiedingstarief van € 750,- excl. BTW. (Vul op het inschrijvingsformulier in bij Via een andere website, namelijk: www.expovisie.nl)


Meer informatie en inschrijven


 

2015-02-16
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV