Magazine
Contact
Home
Hiswa verjongt door uitbreiding Funsport
De Hiswa Amsterdam Boat Show gaat zich meer richten op een jongere doelgroep (25 to 40 jaar) in de watersportbranche. Om die reden vergroot de watersportbeurs dit jaar het segment Funsport. Dit is ook van belang omdat de watersportsector vergrijst, stelt de organisatie. Meer dan de helft van de Nederlandse bootbezitters is 50-plus, blijkt uit recent onderzoek vanuit de beurs.
 

Tijdens de Hiswa vinden bezoekers alle benodigdheden voor funsporten als kiten, windsurfen, wakeboarden en stand up paddling (SUP). Dit jaar zijn in het segment Funsport meer merken dan ooit aanwezig: Fanatic, Mistral SUP, F-One, Naish, Starboard, North Kiteboarding, Mystic, Best, O’Neill en Red Paddle Co. Nieuw dit jaar is de Funsport Shop waar deze en andere merken spullen aanbieden tegen een scherpe prijs.

Hiswa 2015 wordt van 11 tot en met 15 maart 2015 gehouden in Amsterdam RAI.

 
 

2015-01-20
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV