Magazine
Contact
Home
Ahoy neemt vakbeurs Safety&Health@Work over
Ahoy Rotterdam heeft de vakbeurs Safety&Health@Work overgenomen van Vakmedianet. Deze tweejaarlijkse vakbeurs voor veilig en gezond werken vormt een uitbreiding van de beurzenportefeuille van Ahoy Rotterdam op het gebied van maatschappelijke en industriële veiligheid.
 

Op 5 en 6 april 2016 vindt Safety&Health@Work tegelijkertijd plaats met de tweede editie van Emergency Expo, het platform voor veiligheid, risicomanagement en crisisbeheersing. Vakmedianet blijft als mediapartner aan Safety&Health@Work verbonden.

Safety&Health@Work is ontstaan als spin-off van de uitgaven Vakblad Arbo en Veiligheid & Preventie van uitgeverij Vakmedianet. De vakbeurs vindt al een aantal edities in Ahoy Rotterdam plaats. Daar waar beurzen organiseren tot de kernactiviteiten van Ahoy behoort, is het uitgeven van vakbladen en het inrichten van digitale platforms de kernactiviteit van Vakmedianet. Beide partijen hebben de overtuiging dat de beurs onder de vleugels van Ahoy sneller kan groeien.
 

Organisator industriële vakbeurzen

Ahoy Rotterdam heeft jarenlange ervaring met het organiseren van industriële vakbeurzen zoals InfraTech, Maintenance NEXT, Europort en sinds 2014 ook Emergency Expo. Gert-Jan van den Nieuwenhoff, General Manager Business-to-Business Events: “Ahoy Rotterdam bevindt zich in een industriële omgeving, waardoor de organisatie van industriële vakbeurzen een logisch gevolg is. Wij zijn dan ook verheugd ons beurzenportfolio uitgebreid te hebben met een aan de industrie gerelateerde beurstitel. Met onze kennis en ervaring denken wij een professionaliseringsslag te kunnen maken en een nog betere synergie te creëren tussen Safety&Health@Work en Emergency Expo.”
 

Mediapartner Vakmedianet

Vakblad Arbo blijft nauw verbonden met Safety&Health@Work als adviseur, communicatie- en mediapartner. Vakmedianet zal frequent en krachtig blijven communiceren over de beurs in zijn media, zowel print als online. Ruud Bakker, CEO Vakmedianet: “Wij weten wat speelt onder veiligheidskundigen en arboprofessionals en kunnen de doelgroep met onze media inhoudelijk bereiken. Ahoy Rotterdam biedt meerwaarde met haar expertise als beursorganisator en kan de beurs daardoor sterker positioneren. De perfecte combinatie om te bouwen aan een ijzersterk Safety & Health-evenement in de toekomst.”
 

Veiligheidsdomein

In april 2014 lanceerde Ahoy Rotterdam Emergency Expo, een platform voor veiligheid, risicomanagement en crisisbeheersing. De beurzen Safety&Health@Work en Emergency Expo vonden tegelijkertijd plaats in 2014 en versterkten elkaar, vooral op bezoekersgebied. Ook in 2016 vinden de beurzen gelijktijdig en onder eigen naam plaats in Ahoy Rotterdam op 5 en 6 april.
 

2015-01-15
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV