Magazine
Contact
Home
Vakantiebeurs introduceert eigen awards
De Vakantiebeurs introduceert voor editie 2015 haar eigen awards. De Vakantiebeurs Awards worden toegekend aan de meest succesvolle organisaties in de reismarkt. Het Nederlandse publiek is de eindbeslisser in het bepalen van de winnaars. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens het Vakantiebeursfeest, als afsluiting van de vakdag, op dinsdagavond 13 januari in SuperNova in de Jaarbeurs.
 

Meedingen naar deze consumentenprijzen staat open voor Touroperators, Verkeersbureaus, Accommodaties, Online aanbieders (OTA), Airlines, Airports, Stedenvertegenwoordigingen, Regionale vertegenwoordigingen en organisaties in Transport.

Bedrijven kunnen zich aanmelden via het inschrijfformulier op de beurssite. De deadline is 25 november. De jury selecteert op 1 december drie genomineerden in zes categorieën: Verre Bestemmingen, Outdoor & Sport, Steden & Cultuur, Familie & Kinderen, Cruises & Zeilen, Kampeer & Camping. De consument kiest de uiteindelijke winnaars door via de stemmodule op de site één favoriet per categorie te selecteren.
 

Beste stand

De inzendingen worden beoordeeld op originaliteit, innovatiekracht, de mate waarin wordt ingespeeld op vakantietrends, prijs-kwaliteitverhouding en duurzaamheid. Bovendien wordt een Award toegekend aan de beste stand van de Vakantiebeurs. Een niet als zodanig herkenbare jury maakt tijdens de eerste vakdag een ronde over de beurs en beoordeelt de stands op Beleving, Gastvrijheid, Informatie en Inspiratie.
 

Media aandacht

Alle genomineerden en de uiteindelijke categoriewinnaars worden via persberichten breed bij de vak- en publieksmedia onder de aandacht gebracht en in een uitgebreid juryrapport. Daarnaast is doorlopend redactionele aandacht voor de Awards in de consumenten- en vakcatalogus van de Vakantiebeurs en in nagenoeg alle onderdelen van de beurscampagne.

De 45ste editie van de Vakantiebeurs start op dinsdag 13 januari met de vakdag. Het publiek is welkom vanaf woensdag 14 januari, tevens de tweede vakdag, tot en met zondag 18 januari 2015.
 

2014-11-14
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV