Magazine
Contact
Home
De Margriet Winterfair, die dit jaar voor het eerst plaatsvindt in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch, is de eerste dagen goed bezocht. Hoewel de beurs in de Brabanthallen over meer vierkante meters beschikt ten opzichte van de Jaarbeurs in Utrecht is de beleving van bezoekers dat het drukker en sfeervoller is. De Margriet Winterfair wordt gehouden van 17 tot en met 23 november 2017.
 
Marked Events, organisator van tech-events GIG en WORSHIP, heeft de lancering van het Craft Drink Festival aangekondigd. Het tweedaagse event zal plaatsvinden op 28 en 29 juli 2018 in de NEC in Birmigham. Craft Drink Festival zal de tuinen van het gebouw benutten om een pop-up dorp neer te zetten met vooral veel brouwers, destillaten en eetstandjes. 
 
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
...
Hé, daar heb je Alibaba weer! Niet de bendeleider uit 1001 nachten, maar de Chinese internetgigant. Alibaba duikt de jongste tijd steeds vaker op in livecommunicatiekringen. Enkele maanden geleden mochten we de vrijage van UBM en Alibaba B-to-B aankondigen, deze keer is het de beurt aan Vinexpo en Alibaba B-to-C, alias Tmall.
 
Op de UNSEEN International Photo Fair werden de bezoekers aangetrokken door een bijzonder kunstwerk, waarin zij zelf konden participeren. Wie de roltrap van Trust the Cloud betrad begon een interactieve reis die eindigde met een sprong in de wolken en een lichtexplosie. Tijdens de val werd de bezoeker gevangen in een foto snapshot, die werd geplaatst in een digitale cloud omgeving. Elke val creëerde zijn eigen licht wat de ervaring uniek en persoonlijk maakte.
 
Wie: Sjoerd, Andreas, Youri en Hubert
Waar: AutoRAI 2015, Amsterdam RAI
Doel: Niks speciaals
...


In deze editie | CASE: Zelfstandig | COLUMN: Eigen geldje terug | INTERVIEW: Marketeer van het Jaar | MARKTCIJFERS: In de lift | STOER: Zwaargewicht stands | OPMERKELIJK: Twee trends in één standactiviteit | BEURSAGENDA & BEURSNIEUWS | BEURSCONCEPT: Out of the Box | COLUMN: Gouden eieren | BEURSLOCATIE-OVERZICHT | STANDINRICHTING, MEUBILAIR EN SYSTEEM OVERZICHT | BEDRIJFSPROFIEL: Expowereld laten shinen
...
Op BouwXPO 2015 mochten 172 exposanten – goed voor een stijging van 13 procent ten opzichte van de vorige editie – in totaal 6.863 kwalitatieve bezoekers ontvangen. Het gemiddeld aantal bezoekers per dag lag daarmee 6,8 procent hogerl.
 
Wat uw doelstellingen ook zijn: het is aan de standbemanners om de boodschap pakkend over te brengen. Helaas is een vlotte babbel en de gave om op wildvreemde mensen af te stappen niet voor iedereen weggelegd. Twijfelt u aan deze talenten bij uw eigen personeel? Denk dan eens na over het inzetten van een act of acteur.
...
Expovisie is een uitgave van

Het Portaal Uitgevers B.V.
Veerdijk 40-i 1531 MS Wormer
Tel: +31 (0)75-6475747
Email: info@hetportaal.com

Uitgever
Edwin Nunnink
Edwin.nunnink@hetportaal.com
T +31 (0)75-6475747
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV