Magazine
Contact
Home
Jacht op de Gouden Giraffe geopend
De jacht op de Gouden Giraffe, Live Communication Award 2013 is geopend. Per 1 november kunnen alle Live Communication projecten die hebben plaatsgevonden in 2012 in één of meer categorieën worden ingezonden. Voor 2013 zijn er zes categorieën vastgesteld, namelijk: Effectief, Creatief, Maatschappelijk Betrokken, Beurs, Congres en Deelname.



Dit jaar worden ook opdrachtgevers die Live Communication als succesvol onderdeel van hun marketingstrategie hebben ingezet, uitgenodigd om in te zenden. Met het inzenden van hun succesvolle project maken zij kans op één van de zes Giraffes.

Tot en met 31 januari 2013 kunnen cases die hebben plaatsgevonden in 2012 worden ingezonden. Per categorie wordt er een professionele vakjury samengesteld die de inzendingen onder andere beoordeelt op inzet, creativiteit, effectiviteit en innovativiteit. De uitreiking van de Gouden Giraffe vindt plaats in het voorjaar van 2013.




2012-11-01
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV